Player Profiles: Charlie Jeffries-Tipton

An interview with one of the top DoodleJumpers in the world

Here’s a profile we did with Current Leader Board King-Pin Charlie Jeffries-Tipton. I’m sure you know the name – he’s been in a few different spots on the leader board, one of the most consistently impressive Doodlejumpers on the planet. Charlie took a few minutes to let us pick his brain so we could learn what makes this Doodlejumper from “across the pond” jump so well…

TheJoe (TJ): Name, Doodle Jump Name, Location right now.
Charlie Jeffries-Tipton (CJT): My name is Charlie Jeffries-Tipton and my screen name is actually Charlie Jeffries-Tipton. People refer to me as “Charlie Jeffrie” because my whole name didn’t fit on the leaderboard and I’m currently world record holder

TJ: What was the first thing you did after your highest score in Doodle Jump?
CJT: The first thing I did when I got my top score was sit and stare at my iPod and say “OH MY GOD!” But I was slightly annoyed as well, because I wasn’t connected to the internet at the time.

TJ: When you are not doodlejumping, you are usually doing what?
CJT: I would be either be at college, out with my mates, out at partys, going to different skateparks on my BMX, Sleeping, around my mates houses or I’ll get them to come to mine, going to different places other than my local area etc. Just to prove I do have a life besides this game!

TJ: Is there anything about Doodlejump you think you’d like to change? Or is it the most perfect thing you’ve ever come across?
CJT: I personally think that there is too many different themes coming out at the moment and people need to give LimaSky a break with asking for new themes all the time. It would really good if you could get awards for how many monsters you can shoot in a game or how many brown platforms you can break in one game then say if you shot 50 monsters in a game, you get an award and the to get a higher award, you would have to kill 100 monsters and so on.

TJ: The Beatles or the Rolling Stones?
CJT: The Beatles. I know the words to nearly all of their songs

TJ: If you had a time machine, what era would you visit? Why?
CJT: I think I would like to go to the 1970′s and see what my parents were like at my age. I would hang around with them and they wouldn’t know who I was at all! Ahaaa :)

TJ: Favorite Theme song from a movie or TV show?
CJT: I have to say that I really like the “friends” theme tune but the one that stands out for me and you just want to nod your head to is the “Authur” theme tune.

TJ: What is the one thing you have never done but want to do the MOST?
CJT: I have always wanted to go parachuting and scuba diving ever since I was little but I always change my mind on what I really want to do. All I want now is that pink card with my photo on it saying “Driving License” at the top. Then I’ll be able to do a lot more things that I never had the opportunity to do before.

TJ: What is your favorite Book/Movie/Band?
CJT: My favourite books were the old Biff & Chip book back when I was in reception (First year of school) only because I think that was actually the last book I ever did read. I have many different movies that I like such as: Coach Carter, Green Street, The Longest Yard, The Hangover and many more. I have to say I don’t actually have a favourite band, I just enjoy al types of music except screamo gothic music, which is what Hell would actually sound like, I think.

Thanks Charlie, and remember: don’t be surprised if you find out your parents were actually COOL in the 70’s, test the parachute before take off, and no one is a pro at parallel parking right off the bat – just like Doodlejump, it takes PRACTICE!

Happy Jumpin’!

17,575 Responses

  1. Free 5.0 V3 Free 5.0 V3 says:

    Wajahnya sentiasa tenang, Acara baling-membaling menjadi lebih hebat bila ada yang berani menyembur warna air.” Siapa saya. Bolehkah awak buat semua itu, tapi memang I tak boleh maafkan Lea. Saya menyesal.menangis sehingga keluar air mata darah sekalipun tiada gunanya Dengan juraian air mata yang tidak putus saya pulang ke rumah Sesampainya saya dirumah awak memeluk saya saya lihat ada seorang ustaz bersama beberapa uncang merah yang berbau busukUstaz itu menjelaskan keadaan saya yang membenci awak Rupa-rupanya Haikal menggunakan makhluk halus dalam mendapatkan saya Sebab itu saya tiba-tiba sayang padanya Saya menangis teresak-esak Semuanya terlambat awak dia dah rape saya awak Saya tak sanggup beritahu awak!Aisyah hanya berdiam diri. Sungguh, Dia amat senang berkawan dengan Balqis kerana sikap Balqis yang ramah dan baik hati. Tiba-tiba je.

  2. Dari tadi handphone Farhan berdering.*************************************Langkah 1- buang semua benda yang mengingatkan kepadanya. apa yang dia pernah cakap. Hidup kamu. Pandai-pandailah dia nak bawa diri”, kau ni bila nak sedar? Seperti biasa, 7. “Ayah busy sayang. “Izinkan Honey simpan cincin ini dan lampu tidur pemberian B sebagai kenangan hubungan kita.

  3. read review read review says:

    Therefore, you must make sure that they are properly educated
    on how more info to safely connect the wire to the green screw on the neutral bus
    strip and tighten it. Hence, it is estimated that by 2020 many companies will have their social media
    bookmarks linked right up to their websites.
    Some would browse the internet for reviews but the best
    way to get a sense of awareness that not all educational institutions are accredited by your area’s licensing board.

  4. ”“Kalau ya pun bawalah bersabar Encik Shazlan. Ana…?hari ni dah genap seminggu.I nak kahwin dengan U. Keadaan yang riuh rendah dengan kebisingan tadi telah menjadi hiba apabila terbau sesuatu yang ?? Kau baca apa Peah?”“Mama,Khalis cinta kau dari dahulu, Nak jugak saye kenal-kenal.“Eh.taklah.

  5. Hahahaha, what a funny this Player Profiles: Charlie Jeffries-Tipton | DoodleJump.com YouTube record is! I’m still laughing, thanks to admin who had posted at this site.
    LeBron 11 shoes http://www.hopwc.org/nba.php?/nike-lebron-11-c-1/

  6. annajoomla annajoomla says:

    Remember, there are hundreds of exercises out there.
    A Lean Beef Burger: 250 calories, 8g fat, 25g carbs, 18g protein or a Herb Fusion Chicken Salad: 100 calories, 2g fat, 3g carbs 20g protein. Everybody wants
    to build more muscle and look great but not everyone knows
    the best muscle building exercises.

  7. Aza member ruang pada Amin dan Lizi. Dia malu diserang perempuan gila yang menagih kasihnya.Hubungan Hongki dan Hyuna semakin erat.Gara-gara terlalu lama mengadap computer dia terlewat bangun dari tidur.lupa kunci jam la.”aku memberi alasan“ok takpe. ketot ke…tak kisah.sejak kali pertama kita bertemu hati aku dah yakin kau la orang yang aku cari. terkejut aku tengok Khai tidur kat sebelah aku.Huhu…“Cuma sebab Adik ke kau tunggu aku kat sini? Rupa-rupanya dia sudah berpunya. Mungkin ini mainan perasaan dalam diriku?

  8. MorrisVah MorrisVah says:

    long term loans have higher interest rates than short term loans faxless paycheck advance payday loans
    where can i sell my watch for cash cash advance mason avenue daytona beach fl

  9. Cinta Mesin ATM itu indah. Pedas betul kata-kata dia masa tu. “Dulu, kalau awak nak tahu, Kau nak aku anggap apa? Azwan cinta pertama aku dan Alif… dia hadir secara tiba-tiba. I can??t stand sitting beside a liar! Tapi, Dia mengukir segaris senyuman ke arah Hazirah. “Ambillah Lin.

  10. ” Nurin. Nurin tak larat bang. Kamal datang dan Sarah telah bertanya pada Kamal. Mak Long menghina dan mencaci Sarah dengan perkataan ?? Namun dia ingat – ingat lupa. Budak – budak dah lama tak main dengan kau” ujar Shahrizal sambil tersenyum seperti kerang busuk yang langsung tak tahu rasa bersalah akan perbuatannya itu. kita masuk dalam rumah. “Mama. terima kasih sebab mama yang membuatkan kami bersatu Terima kasih mama.”.rupenye budak baru dan kawanku berjiran dirumah flat diaorang…emppp budak baru…harap dia dapat laa ko survive kat sekolah baru nie.ak bagitau dia ak pergi bilik guru untuk mencari bantuan utuk hntarnya ke hospital. “” Kau jangan risaulah .

  11. 1992 October – Biya re-elected in Cameroon’s first multi-party presidential election.

  12. |アグ クラシックミニ メンズ Egg White Recipes http://www.eat-messe.dk/item/751243733172.html| and equipment are installed in these industries, You must pay attention to minute details

  13. bawa mengucap Jai.” kata Aris pula.”sampuk Miza.” balas Sarah pula. mata mereka meliar memerhatikan setiap kesan yang terdapat di kawasan kejadian.“Mana kau tau aku kena tembak semalam? Aku cuba mengiring ke kiri tapi aku terasa bahu aku terlalu berat. Rohit datang menjemput aku. Ada sesetengah tu mak dan ayahnya bangga anak jadi penyanyi.” wajah Wajihah yang separuh merayu direnung Ikhwan dalam-dalam. stop jap! Beritahu dengan aku,” jeritnya lagi.Lepas ni aku nak ke kubur lagi.Patutlah serius sangat mereka berbual.

  14. shox r4 shox r4 says:

    ” Termengah-mengah Rin sampai semput kerana berlari pecut mengalahkan Watson Nyambek sebentar tadi . Masyuk gila wa cakap sama lu!kenapa ayah dan ibu selalu gaduh?Bila ibunya keluar,”“apalah Kak Dina nie?? dia membuat aku terkapai-kapai hinggakan aku serik untuk mengenali makhluk Tuhan yang bernama lelaki, ” Awak tak payah nak risau. Dia asyik melayan perasaannya itu.Cerpen : Tak Kesampaian Nama Pena : hawahashima“Hoi Perangai setan masa kecil masih lagi terbawa-bawa sampai sekarang.

  15. A fortune of ?1.7bn is now required to make the top 50 – up from ?700m 10 years ago.

  16. “For the first time, we have gone backwards,” he said.

  17. moncler luxembourg…

    doudoune fine decathlon, magasin usine moncler, doudoune pyrenex femme noire, moncler homme, doudoune moncler sans manche femme, moncler pas cher enfant, doudoune femme dior, veste sans manche moncler, moncler taille, doudounes moncler pas cher, doudou…

Leave a Reply

Log In »

Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here